تاريخ : 28 / 2برچسب:صاعقه,کلم,گواتر, , | 22:21 | نویسنده : ali

پایگاه اطلاع رسانی صاعقه

 

پایگاه اطلاع رسانی صاعقه::مصرف برخی سبزیجات به ویژه انواع کلم در مبتلایان به انواع گواتر منجر به تشدید آن و مداومت به استفاده موجب بروز آن می شود.



ادامه مطلب

پایگاه اطلاع رسانی صاعقه

 

 پایگاه اطلاع رسانی صاعقه::دانشمندان می‌گویند از آخرین آنتی بیوتیک کشف شده حدود 40 سال می‌گذرد که با وفق دادن شرایط ویروس‌ها و باکتری لذا جهان نیازمند ساخت آنتی بیوتیک جدید است.

/http://saege.glxblog.com/post/807/اختلال"بینایی" در کمین مبتلایان به "دیابت".htm">

ادامه مطلب

پایگاه اطلاع رسانی صاعقه

 

  پایگاه اطلاع رسانی صاعقه::یک پزشک متخصص گفت: با شناسایی و تشخیص عوامل دیابت می‌توان این بیماری را راحت‌تر کنترل کرد و از عوارض خطرناک آن جلوگیری کرد.

/http://saege.glxblog.com/post/806/برای پیشگیری از "کمردرد" اینگونه بخوابید.htm">

ادامه مطلب

پایگاه اطلاع رسانی صاعقه

 

 پایگاه اطلاع رسانی صاعقه::به پهلو خوابیدن بهترین نوع استراحت برای بدن به حساب می‌آید، خوابیدن به پشت یا روی شکم می‌تواند ناراحتی‌هایی را برای ستون فقرات به دنبال آورد.

/http://saege.glxblog.com/post/805/این عضلات با "آب درمانی" تقویت می‌شوند.htm">

ادامه مطلب

پایگاه اطلاع رسانی صاعقه

 

 پایگاه اطلاع رسانی صاعقه:: با آب درمانی می‌توان آسیب‌ها و سکته‌های مغزی و آسیب‌های نخاعی را نیز که موجب مشکلات حرکتی در فرد می‌شود، درمان کرد و معمولا عضلات چهار سر ران و اطراف ستون فقرات را تقویت می‌کند.

سید محمد بابایی، متخصص فیزیوتراپی در گفتگو با  باشگاه خبرنگاران گفت: هیدروتراپی یا آب درمانی یکی از روش‌های توانبخشی و درمانی فیزیوتراپی است و به این دلیل در آب انجام می‌شود که وقتی انسان در مایع قرار می‌گیرد وزن او کمتر می‌شود و می‌تواند از عضلات خود حداکثر استفاده را نماید، بنابراین آب درمانی تاثیر بسزایی در آرامش بخشی، تقویت عضلات و کاهش درد و آلام بیمار دارد. 

وی افزود: کسانی که عضلات ضعیف دارند، با انجام ورزش‌های خاص که حتما باید یک فیزیوتراپیست آنها را تجویز کند، می‌توانند عضلات خود را تقویت کنند و با تقویت عضلات مشکلات اسکلتی این افراد کمتر می‌شود. معمولا با این روش عضلات چهار سر ران و اطراف ستون فقرات قدرت پیدا می‌کنند. 

این متخصص در پایان خاطرنشان کرد: با هیدروتراپی می‌توان آسیب‌ها و سکته‌های مغزی و آسیب‌های نخاعی را که موجب مشکلات حرکتی در فرد می‌شود، درمان کرد. همچنین هیدروتراپی در ایجاد تعادل در شخص و درمان سوختگی‌ها نیز می‌تواند موثر واقع شود.



پایگاه اطلاع رسانی صاعقه

 

 پایگاه اطلاع رسانی صاعقه::اگر می خواهید چهره ای زیبا داشته باشید از این میوه بخورید تا چهره شما زیبا شود و ...

/http://saege.glxblog.com/post/803/ویتامینی که شما را "خوش اخلاق" می‌کند!.htm">

ادامه مطلب

پایگاه اطلاع رسانی صاعقه

 

 

پایگاه اطلاع رسانی صاعقه::ویتامین C دارای منافع متعددی است که از جمله می‌توان تاثیر متوسط آن را در مقابله با سرما خوردگی نام برد. همچنین سبب بهبود خلق و خو و رفع افسردگی و خستگی می‌شود.

/http://saege.glxblog.com/post/802/مصرف زیاد مواد قندی خطر "آب مروارید" را تا دو برابر افزایش می‌دهد.htm">

ادامه مطلب

پایگاه اطلاع رسانی صاعقه

 

 

پایگاه اطلاع رسانی صاعقه::برخی از بررسی‌ها نشان می‌دهند که مصرف زیاد و بی‌رویه مواد قندی، می‌تواند خطر ابتلا به آب مروارید را به ویژه در سنین بالای ۵۰ سال تا دو برابر افزایش دهد.



ادامه مطلب
تاريخ : 23 / 2برچسب:صاعقه,درد,,شوخی بردار,, | 13:56 | نویسنده : ali

پایگاه اطلاع رسانی صاعقه

 

  پایگاه اطلاع رسانی صاعقه::گاهی وقتی دردی به سراغتان می آید بدون توجه به عواقب خطرناک آن را جدی نمی‌گیرد و با بهانه‌های مختلف مانند مشغله یا سرسری انگاری به دنبال معالجه‌اش نمی‌روید غافل از این که...



ادامه مطلب

پایگاه اطلاع رسانی صاعقه

 

 پایگاه اطلاع رسانی صاعقه::داشتن اقتدار نوعی اعتماد به نفس، خود توانمند سازی و خود کار آمدی در درون است که آن را فرزندان از پدر خود می‌آموزند.



ادامه مطلب

پایگاه اطلاع رسانی صاعقه

 

 

پایگاه اطلاع رسانی صاعقه::استخوان‌ها و ستون‌های بدن مهمترین ذخایر تجمع کلسیم در بدن هستند که این ذخیره سازی با نظارت دقیق هورمونی و کنترل مغز انجام می‌گیرد.



ادامه مطلب

پایگاه اطلاع رسانی صاعقه

 

 

پایگاه اطلاع رسانی صاعقه::کودکی دنیای رنگارنگ بازی‌های شاد و مهم‌تر از آن اسباب بازی‌های کوچک و بزرگ است. از عروسک‌های آواز خوان گرفته تا ماشین‌های باتری‌دار و کوکی که همه و همه برای ما یادآور روزهای خوش گذشته هستند و برای بچه‌های امروز شادی آفرینند.



ادامه مطلب

پایگاه اطلاع رسانی صاعقه

پایگاه اطلاع رسانی صاعقه::کلیه‌ها دو ارگان لوبیایی شکل هستند که در پشت شکم و دو طرف ستون مهره‌ها قرار گفته است و واحدهای سازنده‌ای به نام نفرون دارند که نفزون‌ها، واحد فیلترینگ خون بدن است.



ادامه مطلب

پایگاه اطلاع رسانی صاعقه

 

پایگاه اطلاع رسانی صاعقه::آلودگی اسکناس‌ها بین مردم قاره‌های مختلف وجود دارد و اتحادیهٔ اروپا رکورددار حجم آلودگی اسکناس و سکه است.



ادامه مطلب
تاريخ : 19 / 2برچسب:صاعقه,زشت,فحش,عربده, | 1:25 | نویسنده : ali

پایگاه اطلاع رسانی صاعقه

 

 پایگاه اطلاع رسانی صاعقه::آلودگی هوا، سرو صداهای ناهنجار شهری، ازدحام و ترافیک و مشکلات اقتصادی از عوامل موثر در کاهش آستانه تحمل است که باید با انجام آموزش، سطح آستانه تحمل جامعه را بالا برد.



ادامه مطلب

پایگاه اطلاع رسانی صاعقه

 

پایگاه اطلاع رسانی صاعقه::خدايا اگر خير و نيكى من در اين است كه دست گيرى از من را به تأخير اندازى و انتقام را از كسى كه بر من ستم كرده است تا فرا رسيدن روزى كه حق و باطل از هم جدا مى ‏شوند و دشمنان گرد مى ‏آيند ترك كنى‏.
پس بر محمد و آل او درود فرست و به من با نيت درست و شكيبايى هميشگى كمك فرما.
و از خواهش بد و حرص آزمندان ، پناهم ده و در دلم نمونه پاداشى كه برايم اندوخته ‏اى‏ و كيفرى كه براى دشمنم آماده كرده ‏اى ترسيم كن و آن را وسيله قناعتم به آنچه مقدر فرموده ‏اى و اطمينانم به آنچه بر گزيده‏اى قرار ده.
دعايم را مستجاب كن اى پروردگار جهانيان، زيرا ، تو داراى احسان بزرگى و بر همه چيز توانا هستى.

/http://saege.glxblog.com/post/793/عجیب‌ترین دارو که به "قلب" بیمار تزریق می‌شود.htm">

پایگاه اطلاع رسانی صاعقه

 

 پایگاه اطلاع رسانی صاعقه::یک شیوهٔ درمانی عجیب و نوظهور بر اساس گزارش‌ها می‌تواند مؤثر‌تر از تمامی دارو‌ها مشکلات بیماران قلبی را کاهش دهد.



ادامه مطلب
تاريخ : 15 / 2برچسب:صاعقه,خ،ن,فیبر, | 8:41 | نویسنده : ali

پایگاه اطلاع رسانی صاعقه

 

پایگاه اطلاع رسانی صاعقه::بیشتر گیاهان، سبزیها و میوه‌ها به علت فیبر و الیافی که دارند باعث کاهش کلسترول و تری گلسیرید خون می‌شوند.



ادامه مطلب

پایگاه اطلاع رسانی صاعقه

 
  پایگاه اطلاع رسانی صاعقه::نماینده ولی فقیه در ارتش با اشاره به برگزاری هیئت معارف جنگ به عنوان یکی از یادگارهای شهید صیاد شیرازی گفت: دانشجویان با آموزه های معارف جنگ و روایت راویانی که فرماندهان دفاع مقدس بوده اند خود را برای سی سال فداکاری و ایثار در راه ارتش و میهن اسلامی آماده می کنند



ادامه مطلب

پایگاه اطلاع رسانی صاعقه

 

 پایگاه اطلاع رسانی صاعقه::خلبان پیشکسوت نیروی هوایی با اشاره به نقش نیروی هوایی در عملیات های بزرگ دوران دفاع مقدس گفت: حفظ قلمرو هوایی و شناسایی از جمله وظایف نیروی هوایی در عملیات بیت المقدس بود.



ادامه مطلب

پایگاه اطلاع رسانی صاعقه

 
 نماهنگ شکوه جاودان اثری حماسی که به مناسبت روز ملی خلیج فارس و به پاسداشت رشادت ها و ایثارگریهای پهلوانان این سرزمین در این بخش قرار گرفته است

خبرگزاری دفاع مقدس؛ درخشش آب‌های همیشه خلیج فارس، انعکاسی از فروزندگی آفتاب آزادگی و وطن دوستی ایرانیان پاک اندیش بوده که نام عزیز ایران را در بستری به قدمت هزاران سال، در جای جای سرزمین آباء و اجدادی‌مان گسترانیده و هنوز زود است تا کج اندیشان و نوکیسگان، خاطره رشادت‌ها و ایثارهای پهلوانان سرزمین عاشقان فاتح خیبر را در هشت سال دفاع مقدس، دلاوری‌های دلاوران و.... فراموش کنند.

دهم اردیبهشت، مجال مغتنمی است بر یادآوری این رشادت‌ها و رسالت پاسداشت حرمت این مرز و بوم که برعهده تک تک فرزندان ایران اسلامی گذارده شده است.

نماهنگ شکوه جاودان کاری از سازمان عقیدتی سیاسی ارتش جمهوری اسلامی ایران که با صدای میثم ابراهیمی، آهنگسازی سیروان خسروی و به تدوین و کارگردانی علیرضا مراد علی بیگی تولید شده است و از این بخش قابل مشاهده می باشد



پایگاه اطلاع رسانی صاعقه

 

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی صاعقه به نقل از خبرگزاری دفاع مقدس :شهید نصرت زاد که مورد شدیدترین شکنجه ها قرار گرفت و وقتی از او خواسته شد که با بی سیم دستور تخلیه و واگذاری پادگان سنندج را صادر نماید، این چنین با شجاعتی بی نظیر بانگ بر آورد که: "من سرهنگ ستاد ایرج نصرت زاد ،جانم فدای ایران، درود بر رهبر انقلاب ،زنده باد ارتش جمهوری اسلامی ایران، زنده باد فرماندهان گردان تیپ یکم، خدا حافظتان، نصرت زاد".

 



ادامه مطلب

پایگاه اطلاع رسانی صاعقه

به مناسبت یکم اردیبهشت ماه، سالروز شهادت شهید سرلشگر ایرج نصرت زاد ،

تدوین:علیرضامرادعلی بیگی،شهروزعلیمردانی

حضرت آیت الله خامنه ای در خطبه های نماز جمعه سال ۱۳۵۹ که در تهران انجام شد، از مقام شهدای کردستان و از دلاوری و شجاعت های شهید سرلشکر ایرج نصرت زاد که فرمانده تیپ یکم لشکر ۲۸ سنندج بود تجلیل بعمل آورد.