پایگاه اطلاع رسانی صاعقه

روحانیون، کارگردان می‌شوند

 
 
 پایگاه صاعقه::روحانیون جوان، امروز خود آستین‌ها را بالا زده‌اند و فیلم‌ها را کارگردانی می‌کنند.



ادامه مطلب

  پایگاه اطلاع رسانی صاعقه

 

 پایگاه صاعقه::ما در عصری زندگی‌ می کنیم که عکاسی به صورت رایگان و بی‌نهایت در اختیار ما قرار گرفته‌است. این مساله برای یک عکاس هم خوب است و هم بد.

به این لحاظ خوب است که می‌توان مهارت‌های عکاسی را به راحتی و به سرعت فراگرفت. همچنین کیفیت بسیار بالایی با قیمت بسیار کم در اختیار است. از طرف دیگر، به این لحاظ بد است که تعداد زیادی عکاس، بدون توجه به ترکیب‌بندی اقدام به عکاسی کرده و از روی شانس گاهاً عکس‌های خوبی می‌گیرند.



ادامه مطلب

پایگاه اطلاع رسانی صاعقه 

 

پایگاه صاعقه:: گرفتن زاویه و پرسپکتیو مناسب در عکس و فیلم گاهی اوقات بسیار مشکل است، اما برای این عکاسان وتصویربرداران دیوانه، مهم نیست! از خودگذشتگی هایی که بهترین عکاسان  وتصویربرداران جهان برای گرفتن بعضی عکس ها  وفریم ها به کار می برند واقعا قابل ستایش است. عکاسان وتصویربردارن حیات وحش هفته ها در کمپ ها در محیط های طبیعی سپری می کنند تا حیوانات با آنها خو بگیرند



ادامه مطلب

  پایگاه صاعقه::تا دره ها وجود نداشته باشند کوه ها معنی دار نمی شوند  و تا نور نباشد سایه ها به چشم نمی آید .

نور و سایه مهمترین بخش در یک عکس است و هر چه یک عکاس در کنترل و درک نور ها و سایه ها متبحر تر باشد شانس بیشتری برای مطرح شدن آثارش دارد. چالش های فراوانی برای یک عکاس در به تصویر کشیدن حالت های نوری متفاوت وجود دارد. خواه منابع این نور ها چراغ های مصنوعی در استدیو ها باشد، خواه نور طبیعی.

مثلا اگر عکاس بخواهد از یک سطح پر بازتاب مانند یک قاشق و چنگال و عکاسی کند مهارت او در نور پردازی می تواند به موفقیت یا عدم موفقیت تبلیغات محصولات منجر شود.



ادامه مطلب

پایگاه اطلاع رسانی صاعقه

 

 

پایگاه صاعقه::مواد معدنی دقیقا آن چه که در ذهن ما میگذرد نیستند، و این ناراحت کننده است چون بعضی از آن ها واقعا زیبا هستند. در این بخش سنگ ها و مواد معدنی خواهید دید که بسیار چشم نواز و زیبا هستند. از نظر علمی مواد معدنی، موادی هستند که به طور طبیعی جامد و غیرآلی هستند و با یک فرمول شیمیایی خاص شناخته می شوند و ساختار اتمی خاصی دارند. اما سنگ ها برخلاف مواد معدنی، یک ترکیب شیمیایی خاص ندارند و می توانند از مواد معدنی یا غیرمعدنی ساخته شده باشند. اگرچه بیش از 4900 گونه معدنی شناخته شده در این پست پایگاه صاعقه  25 تا از زیباترین های آن ها را مشاهده خواهید کرد.



ادامه مطلب

 پایگاه اطلاع رسانی صاعقه

در ادامه اینجا را کلیک کنید



 پایگاه اطلاع رسانی صاعقه

 

 پایگاه اطلاع رسانی صاعقه::جانورانی که تا کنون ندیده اید را می توانید در این عکس ها ببینید. حیواناتی خنده دار که به ندرت کسی آن ها را دیده باشد.



ادامه مطلب

صفحه قبل 1 صفحه بعد