پایگاه اطلاع رسانی صاعقه

 

  پایگاه اطلاع رسانی صاعقهرئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش گفت: ارتش با اقتدار خود پاسخ اعتماد امام راحل و مقام معظم رهبری را داده و در صف مقدم وفاداری به نظام و امام راحل است.



ادامه مطلب

پایگاه اطلاع رسانی صاعقه

حزب‌اللَّه، يعنى كسى كه هم از امكانات خداداد بهترين استفاده را مى‌كند - از دانش استفاده مى‌كند، از خرد و انديشه استفاده مى‌كند، از نيروهاى انسانى استفاده مى‌كند، از ابتكار و تجربه استفاده مى‌كند
به گزارش  پایگاه اطلاع رسانی صاعقه به نقل از مشرق، مقام عظمای ولایت، حضرت آیت الله خامنه ای، به تاریخ 5 مهر ماه 1376 شمسی، در جریان «مانور ذوالفقار» خطاب به ارتشیان شرکت کننده در این مانور فرمودند:

«...جا دارد كه امروز ارتش جمهورى اسلامى ايران را «حزب‌اللَّه» بناميم؛ ارتش حزب‌اللَّه. «الا انّ حزب‌اللَّه هم‌المفلحون». حزب خدا مفلح و رستگار است. حزب خدا غالب و پيروز است. هر چه مى‌توانيد، در اين خطِّ حزب‌اللّهى جلو برويد. حزب‌اللَّه، يعنى كسى كه هم از امكانات خداداد بهترين استفاده را مى‌كند - از دانش استفاده مى‌كند، از خرد و انديشه استفاده مى‌كند، از نيروهاى انسانى استفاده مى‌كند، از ابتكار و تجربه استفاده مى‌كند، از تجربه هشت سال دوران دفاع مقدس بيشترين استفاده‌ها را مى‌كند - و هم ارزشهاى انسانى و الهى را كه اسلام به او آموخته است، گرامى مى‌دارد و آن را مايه پيشرفت خود به حساب مى‌آورد و به آن تكيه مى‌كند و با آن سرافراز است...»



ادامه مطلب

پایگاه اطلاع رسانی صاعقه

  پایگاه صاعقه::حالت طبیعی تنفس، تنفس با بینی است و افرادی که با بینی نفس می‌کشند شب‌ها خواب راحت تری داشته و در طول روز سر حال تر و شاداب ترند.

 

 



ادامه مطلب

 

پایگاه اطلاع رسانی صاعقه

 

 پایگاه اطلاع رسانی صاعقه::اشعه ماوراء بنفش ناشی از جوشکاری به چشم آسیب می‌رساند و چنانچه مسائل ایمنی رعایت نشود موجب کاهش دید می‌شود.

 

 

/http://saege.glxblog.com/post/782/جوشانده برگ گیاه "بامبو"در دفع انگل‌های روده معجزه می‌کند.htm">

ادامه مطلب

پایگاه اطلاع رسانی صاعقه

 

 پایگاه اطلاع رسانی صاعقه::ساقه و برگ‌های گیاه بامبو در تقویت دستگاه گوارش و کاهش درد شکم بسیار مفید است.



ادامه مطلب
تاريخ : 27 / 1برچسب:صاعقه,چایی,, | 6:23 | نویسنده : ali

پایگاه اطلاع رسانی صاعقه

پایگاه اطلاع رسانی صاعقه::تهیه چای بسیار ساده است اما آشنایی با اصول آن مهم است. چرا که برخی افراد بدون آگاهی از چگونگی تهیه آن پودرش را در چای آماده می‌ریزند و به دلیل اینکه ذرات آن غیرقابل حل در آب است نه تنها ظاهر بدی به نوشیدنی می‌دهد بلکه طعم آنرا نیز نامطبوع می‌کند.

/http://saege.glxblog.com/post/780/مصرف چه میوه‌هایی برای "قلب" مفید است؟.htm">

ادامه مطلب

پایگاه اطلاع رسانی صاعقه

پایگاه اطلاع رسانی صاعقه::همه میوه‌ها برای قلب مفیدند اما گروهی که خاصیت آنتی اکسیدانی دارند مفیدترند.



ادامه مطلب

پایگاه اطلاع رسانی صاعقه

 

 پایگاه اطلاع رسانی صاعقه::امام جمعه موقت تبریز با اشاره به اینکه ایران در مسئله هسته‌ای وارد مرحله برگشت‌ناپذیری شده است، گفت: حرکت علمی هسته‌ای، به هیچ وجه نباید متوقف و یا حتی کُند شود.



ادامه مطلب

پایگاه اطلاع رسانی صاعقه

شهید یصیرت سرلشکرمسعودآشوری، تاریخ شهادت ۱۳۵۹/۷/۱۰

تدوین:علیرضامرادعلی بیگی،شهروزعلیمردانی

خواندن وصیت نامه شهید سروان مسعود آشوری توسط مقام معظم رهبری در خطبه نماز جمعه تهران


لازم است براى اين‌كه روحيه‌ى برادران ما را در جبهه‌ى جنگ بدانيد من وصيتنامه‌ى يك افسر جوان را كه چند روز قبل شهيد شده است براى شما بخوانم. كوتاه، پرمغز، حاكى از بصيرت. شهيد ما، سروان آشورى است، مستقر در پادگان دشت‌آزادگان. وصيتنامه‌اش اين است

«به نام حىّ قيوم مهربان لايزال. آفتاب عمر چه زود غروب مى‌كند. آن گاه تقدير اين چنين باشد و خدا خواهد كه انسانى دنيا را وداع گويد. اما چه زيباست كه اين تقدير به نظافت قلب مهربان مادرى باشد كه فرزند دلبندش را در آغوش گيرد و اين تناسب ميسّر نباشد مگر با شهادت در راه اللَّه و مكتب و وطن، كاش تقديرم چنين باشد» و اين آرزو برآورده شد. «كاش تقديرم چنين باشد، مرگ با افتخارى را كه بارها به آن نزديك شده‌ام ولى نصيبم نشده است، شايد لايق شهيد بودن نيستم زيرا كه شهيد مقامى بالا و والا را دارد و من فردى گناهكار و خوارم. اينك كه با ياد خدا به جبهه مى‌روم، نه براى انتقام، بلكه به منظور احياى دينم و تداوم انقلابم پاى در چكمه مى‌كنم و خدا را به يارى مى‌طلبم و از او مى‌خواهم كه هدايتم كند به آن سو و آن راه كه خود صلاح مى‌داند و هدفم خدا، مكتبم اسلام و مرادم روح‌اللَّه است. هر قدمى كه بردارم و هر گلوله‌يى كه شليك كنم و قلب دشمن را هدف سازم، به ياد خدا باشم و براى هر گلوله‌اى كه به تنم خورد به ياد خدا تحمل كنم و دردش را، زجرش را كه شيرين‌تر از عسل است. خدانگهدار. مسعود آشورى»

اين، روحيه‌ى سرباز ماست، اين روحيه‌ى افسر جوان ماست. همه‌ى رزمندگانى كه در خط مقدم جبهه مى‌جنگند، كم و بيش چنين روحيه‌اى دارند، اين چيز توصيف‌ناپذيرى است. در جنگ ارزش واقعى و سرنوشت واقعى را اين معين مى‌كند.

 

 



پایگاه اطلاع رسانی صاعقه

 

پایگاه اطلاع رسانی صاعقه::میوه‌های خشک خواص میوه‌های تازه را دارد اما به مقدار کم زیرا وجود ویتامین‌های محلول در آب به ویژه ویتامین C که به نور و حرارت حساس است در این میوه‌ها ار بین می‌رود.



ادامه مطلب

پایگاه اطلاع رسانی صاعقه

امام جمعه موقت تبریز  در بازدید از طرح آرامش بهاری گفت: حضور مردم در جوار امام زادگان مایه آرامش معنوی جامعه می شود.


آیت الله سیّد محمد تقی آل هاشم از برگزاری برنامه های خوب فرهنگی از جمله طرح آرامش بهاری و خیمه های معرفت در آذربایجان شرقی قدردانی کرد.

طرح آرامش بهاری در جوار 48 بقاع متبرکه استان از 28 اسفند آغاز شده و تا 15 فروردین ماه جاری ادامه دارد.

سفره هفت سین قرآنی، اعزام مبلغان و برپایی خیمه معرفت، پاسخ به شبهات و ایستگاه کودکان بخشی از برنامه های فرهنگی اوقاف برای زائران در این طرح است.

سفره هفت سین قرآنی در امامزاده های شاخص، اعزام مبلغان و برپایی خیمه معرفت و پاسخ به شبهات، مسایل شرعی و مشاوره خانواده، ایستگاه کودکان و اهداء بسته

های فرهنگی به زائران از دیگر برنامه های طرح آرامش بهاری است.

 



 پایگاه اطلاع رسانی صاعقه

 

 پایگاه اطلاع رسانی صاعقه:: رد كردن سكته مربوط به كساني است كه سكته كوچك كرده باشند و آن لخته كه به وجود آمده است به وسيله سيستم هاي دفاعي مربوطه در خون حل شده است ولي اين بيمار مشكلش برطرف نشده است.



ادامه مطلب

 پایگاه اطلاع رسانی صاعقه

 

 

 

 پایگاه اطلاع رسانی صاعقه::توسعه كمي و كيفي بيمه‌هاي بهداشتي و درماني/ برنامه‌ريزي براي تبديل ايران به قطب پزشكي منطقه آسياي جنوب غربي و جهان اسلام

 



ادامه مطلب

 پایگاه اطلاع رسانی صاعقه

 

پایگاه اطلاع رسانی صاعقه:: زمانی که یک کودک تلفظ را قبل از تفکر بیان می‌کند و به نوعی لکنت زبان دارد، باید مورد پیگیری والدین قرار گیرد.



ادامه مطلب

 پایگاه اطلاع رسانی صاعقه

به گزارش  پایگاه اطلاع رسانی صاعقه به نقل از  خبرگزاری دفاع مقدس :در آستانه سالگرد شهادت سپهد صیاد شیرازی، نماهنگ شکوه نیایش کاری از گروه تلویزیون سازمان عقیدتی سیاسی ارتش جمهوری اسلامی ایران منتشر شد

در تاریکی گمراهی وجود دارد، ولی چراغ خدا و نور هدایت  برای آنان که زمینه‌اش را دارند همیشه برقرار است؛ باید مراقب باشیم که کدام راه را انتخاب می‌کنیم و در این راه نماز بهترین وسیله است.

هم نامی تو با علی انگار به عمق جان و عمل گره خورده بود که چنین در

میدان نبرد، دلیر و پر هیبت لرزه بر اندام بی وجود دشمن افکندی و خلوص و

تواضع را در نمازت به زانو در آوردی.

بی شک دشمن نمی دانست پای تو بر زمین است و دستانت با عرش نسبت دارد و چه

کم عمق مسیر آسمانی شدنت را هموار ساخت و تو ای صیاد ققنوس عشق، در

خاکستر جهل اهریمن جاودانه شدی.

تو چه عاشقانه به خدایت عشق ورزیدی و خدا چه عاشقانه خود خونبهای تو شد

عروج تو دردی سرشار را به سینه ی عاشقان و دلدادگان سرازیر کرد

و چه ساده صیاد دلها می شوی

نماهنگ شکوه نیایش به آهنگسازی علیرضا طلیسچی، خوانندگی میثم ابراهیمی و تدوین علیرضا مرادعلی بیگی در سازمان عقیدتی سیاسی ارتش جمهوری اسلامی ایران تهیه و تولید شده است.

این نماهنگ از این قسمت قابل مشاهده  است



 پایگاه اطلاع رسانی صاعقه

 

به گزارش   پایگاه اطلاع رسانی صاعقه به نقل از گروه دفاعی خبرگزاری تسنیم، نماهنگ شکوه نیایش ویژه سالگرد شهادت شهید سپهبد علی صیاد شیرازی رونمایی شد.

 این نماهنگ را از اینجا دریافت کنید.



تاريخ : 16 / 1برچسب:ارتش,سلامت,۱۲نکته,۵۰سالگی, | 14:16 | نویسنده : ali

 پایگاه اطلاع رسانی صاعقه

 

  پایگاه اطلاع رسانی صاعقه::با انجام روش‌هایی ساده می‌توان سال‌ها به عمر خود اضافه و از بروز بیماری تا حد امکان جلوگیری کرد.



ادامه مطلب

 پایگاه اطلاع رسانی صاعقه

آهنگ تنظیم: دکترمحمدرضا چراغعلی

تدوین :علیرضا مرادعلی بیگی.حمید سید مطهری

 



پایگاه اطلاع رسانی صاعقه

 

 

  پایگاه اطلاع رسانی صاعقه::اغلب مردم در مقطعی از عمر خود گرفتار درد زانو می‌شوند. گرچه کم‌تحرکی، شیوه غلط زندگی یعنی وزن زیاد ناشی از تغذیه نادرست، نداشتن تحرک، دوری از ورزش مرتب و بی‌توجهی به آسیب‌های ناشی از فعالیت‌های روزانه از علت‌های اصلی درد زانوست،.

/http://saege.glxblog.com/post/767/درد زانو" در این هوا بیشتر می‌شود.htm">

ادامه مطلب

پایگاه اطلاع رسانی صاعقه

 

 پایگاه اطلاع رسانی صاعقه::یکی از عوامل تأثیرگذار در زانو درد اشکالات ساختاری است که بعضی از آنها شاید در سنین کودکی قابل پیشگیری باشد.

/http://saege.glxblog.com/post/766/با مصرف "روغن گردو" اعصابتان را بیمه کنید.htm">

ادامه مطلب

پایگاه اطلاع رسانی صاعقه

 

 پایگاه اطلاع رسانی صاعقه ::با مصرف روغن گردو مفاصل و اعصابتان را در مقابل بیماری‌ها بیمه کنید.



ادامه مطلب

پایگاه اطلاع رسانی صاعقه

 
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی صاعقه  حجت‌الاسلام آل‌هاشم : حضور میلیونی مردم در سرزمین‌های نور شایسته تقدیر ویژه است/ دشمن به جای گزینه‌های روی میز سراغ جنگ نرم رفته است
حجت الاسلام سید محمدعلی آل هاشم رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش که در اولین روزهای سال جدید ضمن حضور در مناطق عملیاتی دفاع مقدس در جنوب کشور، از دستاوردها و فعالیتهای فرهنگی ارتش جمهوری اسلامی ایران در این مناطق بازدید کرده بود، در گفتگو با خبرنگار گروه دفاع و امنیت مشرق به تشریح این بازدید و نیز تحلیل خود از نامگذاری سال جدید توسط مقام معظم رهبری پرداخت.



ادامه مطلب